Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

Επαναλειτουργία των σχολείων


H επαναλειτουργία του σχολείου βρήκε  τα παιδιά και τις κυρίες  να είναι γεμάτα χαρά.
 Περίμεναν να συναντηθούν και να παίξουν με τους συμμαθητές τους ,αλλά με καινούργιους κανόνες που θα έπρεπε να μάθουμε και να τηρήσουμε  όλοι. Μιλήσαμε για τις δραστηριότητες μας τις μέρες που ήμασταν στο σπίτι και τα συναισθήματα μας.
Τι μας δυσκόλεψε,ποια ήταν η αγαπημένη μας  δραστηριότητα που μας βοήθησε  να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες μας..Μαγειρική -ζαχαροπλαστική με την μαμά -επιτραπέζια, βόλτα στην εξοχή. Μας άρεσε πολύ να χορεύουμε στο σχολείο  το τραγούδι  o μάγειρας εφόσον κι εμείς γίναμε οι καλύτεροι μάγειροι.-ζαχαροπλάστες!
 Διαβάσαμε το παραμύθι Λαθρεπιβάτης της γης:Ο Πανδήμος συναντά την Αγάπη, της Αγάθης Γιαγκουλλή και του Χριστόφορου Χριστοφόρου. Μάθαμε για την πανδημία, για τον κορονοϊό μα το ποιο σημαντικό ότι η Αγάπη που φωλιάζει στις καρδιές των ανθρώπων μπορεί να νικήσει όλες τις δυσκολίες που συναντάμε στην Ζωή μας.






Μιλήσαμε για τα μικρόβια και με ποιο τρόπο μπορούμε να προστατέψουμε τον εαυτό μας από αυτά. Κάναμε πειράματα-- παρατηρήσαμε --δοκιμάσαμε --διαπιστώσαμε Βάλαμε στο νερό χρυσόσκονη φανταστήκαμε ότι είναι τα "μικρόβια",βουτήξαμε το χέρι μας και είδαμε ότι κόλλησαν πάνω τα "μικρόβια¨".Ακουμπήσαμε γύρω στην τάξη μας και είδαμε ότι παντού κολλάνε,τα μικρόβια.




Βάλαμε στο χέρι μας σαπούνι ή αντισηπτικό  το βουτήξαμε μέσα στο νερό και ωω! Διαπιστώσαμε ότι το σαπούνι διώχνει μακριά τα μικρόβια. 
Τοποθετήσαμε κομμάτια από πατάτα μέσα σε σακούλες. Πρώτα ακουμπήσαμε την πατάτα Μ (μέσα στην τάξη ) ,κατόπιν βγήκαμε Ε (έξω την ακουμπήσαμε στο χώμα) .Τέλος με Γ(γάντια -καθαρά χέρια).Πέρασαν λίγες μέρες και παρατηρήσαμε ότι: η πατάτα  που είχαμε βάλει με τα γάντια -καθαρά  χέρια είχε  τα λιγότερα μικρόβια Συμπέρασμα πρέπει να διατηρώ τα χέρια μου καθαρά!


Εάν έχουν μικρόβια τα χέρια μου τι παθαίνω?











Μάθαμε τι επιτρέπεται  και τι όχι στο σχολείο μας .Τι επιπτώσεις έχει στην υγεία μας η τήρηση ή η μη τήρηση των κανόνων.


Θέλαμε πολύ να ενώσουμε τις παλάμες μας όπως κάναμε το *κολατο * όταν τελειώναμε κάποιο παιχνίδι, όμως δεν μπορούμε. Σκεφτήκαμε λοιπόν να το κάνουμε στον αέρα και μας άρεσε πολύ γελάσαμε με την καρδιά μας !
Κρατώ τις αποστάσεις, έχω το δικό μου χώρο, παίζω προσέχω και τοποθετώ τα παιχνίδια στην δικιά μου σακούλα -κουτί. Κρατάω τις αποστάσεις ακόμα κι έξω από την τάξη,κάνοντας κούνια.!
Είμαι πολύ περήφανος/η που τα καταφέρνω, μαθαίνω να προστατεύω την υγεία μου και την υγεία της οικογένειάς μου όταν επιστρέφω  στο σπίτι μου.!

Οδηγίες του ΕΟΔΥ σε βίντεο για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου πατώντας  εδώ

 Παρασκευή   5 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ,όπως και ημέρα που δανειζόμαστε παραμύθι .Μίλησαμε πως μπορούμε να προστατέψουμε και τι ειναι το περιβάλλον - διαλέξαμε κάρτες  σχετικές με αυτό. Γνωρίζουμε  τους καινούριους κανόνες δεν επιτρέπεται να δανειστούμε παραμύθι.Όμως  όλοι μαζί δημιουργήσαμε το δικό μας .Διαλέξαμε από τον υπολογιστή  και  στολίσαμε τον κήπο  με λουλούδια ,πεταλούδες   βρήκαμε  τον δράκο για να μπορέσουμε να φτιάξουμε το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο του παραμυθιού και έτοιμο το ψηφιακό παραμύθι μας.  Τηρήσαμε τους κανόνες που έχουμε μάθει  πήραμε 2 κάρτες ο καθένας δικιές του ,πρώτα  τις ζωγραφίσαμε και μετά είπαμε τις προτάσεις μας Μπορειτε να το διαβάσετε πατώντας.

πηγή για τις καρτέλες:Ένα κουτί γεμάτο παραμύθια Μαριλένα Κουβέλη Ασημακοπούλου-
Τατιάνα Ραϊση Βολανάκη